Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

ΑΓΑΠΕΣ...ΜΕ ΟΥΡΑ

Η μαμά μου συμπαθεί τις γάτες, είναι δηλαδή γατόφιλη. Εγώ πάλι συμπαθώ τους σκύλους.
Η μαμά έχασε μια γάτα, τον Τζίντζερ. Ο Τζίντζερ ήταν ο γάτος της! Εγώ πάλι πιστεύω πως δεν μπορείς να θεωρείς ένα γάτο δικόσ ου επειδή σε υπακούει. Από τότε που η μαμά μου έχασε το γάτο της, είναι χάλια, γι'αυτό αποφάσισε να να πάρει μια γάτα. Τη γάτα την ονόμασε Κλεοπάτρα.
Η μαμά μου δέθηκε γρήγορα με την Κλεοπάτρα, έγινε δηλαδή η γάτα της! Δέθηκαν τόσο πολύ που, μέχρι που μαζί κοιμούνται η μαμά μου με τη γάτα της.
Η Κλεοπάτρα ερωτεύτηκε τον Πέπε. Η Κλεοπάτρα γέννησε 6 μικρά γατάκια. Βέβαια δεν ήταν πολύ όμορφα.
Η μαμά μου πήγε στη Γαλλία για 10 μέρες. Όταν γύρισε, η Κλεοπάτρα δεν ήταν εκεί. Είχε πεθάνει! Την είχε πατήσει αυτοκίνητο!
Μια μέρα που έκλαιγε, ήρθε ο γάτος της ο Τζίτζερ. Έτσι η μαμά μου έζησε αγαπημένη με το γάτο της!

ΚΑΡΑΝΤΩΝΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ-Ε΄ΤΑΞΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: